2månader

I måndags blev vårat lilla gryn 2 hela månader, och jag har nyss börjat plocka ur kläder i storlek 44 och 50 ur hennes lilla garderob. Det innehöll blandade känslor å göra det måste jag säga. Åh ena sidan är det ju så fantastiskt roligt att hon växer och utvecklas hela tiden. Åh andra sidan är det ju lite ledsamt att veta att hon aldrig kommer va sådär liten mer och att man kanske aldrig mer kommer ha en sån liten skrutt igen.

Winter växer iaf å mår bra. Imorgon har vi läkarundersökning och hon ska vägas å mätas igen, alltid spännande å se hur mycket hon vuxit!
Hon sover hittills rätt bra om nätterna, oftast minst 6 timmar i sträck men ibland lite mer och ibland lite mindre. Men när hon vaknar så byter vi bara blöja och matar hon å sen sover hon minst 2-3 timmar till. Så det är jag väldigt nöjd med det måste jag säga! 

Hon "skrattar och pratar" väldigt mycket nu, så himla roligt när hon gör alla sina ljud å läten. Vissa saker skrattar hon alltid åt, t.ex. sprattelgubben hon har ovanför skötbordet.
Hon kan fortfarande inte vända sig och hon blir svinarg varje gång man lägger hon på mage. Men hon försöker iaf snurra på sig så det kommer nog när hon bli tillräckligt förbannad ;-)
I övrigt mår vi bra, Marcus jobbar å sliter å jag kämpar på med pluggandet dom stunder jag hinner.
Kroppen återhämtar sig sakta men säkert å jag har nu typ 7 kg kvar till inskrivningsvikten och 10 till min "i form" vikt. Så har ju en jäkla uppförsbacke kvar men när jag väl kan börja gymma igen efter nyår rör det nog på sig lite mer än som nu när man bara går promenader å hemma tränar.

Nu är strax min kärlek hemma från jobbet å då ska jag passa på å dammsuga å torka golven tänkte jag, å en liten dusch ska jag oxå hinna med innan middagen.


Ha en fin onsdag hörrni 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0