Winters första månad

I fredags blev lilla prinsessan en månad, helt otroligt. 

Och idag började min underbara fantastiska sambo att jobba igen efter fem veckor hemma med oss, så himla himla ledsamt och tråkigt! 

Första månaden med våran skatt har gått så bra, över förväntan på många vis! Vi har fått en relativt snäll tjej som sover okej på nätterna och för det mesta är nöjd på dagarna. Medans Marcus varit ledig har vi hjälpts åt med allt och ingen av oss har behövt varit särskilt trött.

Våra hundar har varit helt fantastiskt snälla och duktiga och jag är så jäkla stolt över dom. Winter kommer ha två beskyddare å bästisar i våra hundar när hon växer upp, älskade djur!


Idag är min, Winter och Oves första dag själva utan världens bästa som är på jobbet tillsammans med Lillis 
Vi ska nog klara oss bra men vi längtar tills dom är hemma igen vid 15tiden. Så jäkla mysiga kärleksfulla och härliga veckor vi haft tillsammans, nu längtar vi till jul då Marcus har tre veckors ledigt igen! 

Jag vill inte sockra och rosa molna livet å överdriva, men den här första månaden har faktiskt till 95% varit fantastisk.

Jag ska publicera min förlossningsberättelse nån dag under veckan och även uppdatera om hur det faktiskt gpr med amningen och vad jag tycker om den nudå och hur vi har valt att göra! 

Nu medans min skrutt fortfarande sover ska jag ta å göra mig iordning för dagen, en promenad med vagn och Ovis står först på schemat å sen en sväng på coop innan Marcus å Lillis återvänder hem. 
Trevlig måndag på er!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0