dags att bli smal

ojojoj nu har det hunnit både vare julafton och juldagen och hela haderian. Å det har varit toppen, firat julen med dom finaste som finns, hört Ove morra och bli riktigt arg för första gången. På jultomten av alla, satt i mitt knä å morra å skällde å skaka medans tomten gav barna paket. jösses säger vi om det.

Fick årets julklapp av min kärlek, en samsung galaxy slll mini. wiiiiee va glad jag är över det. tack igen hjärtat <3

Idag tog jag och mamsen oss en sväng på stan, där jag shoppade lös. Men givetvis inget på rean. Jag köpte en försenad julklapp åt mig själv, så nu jävlar.



2013s nyårslöfte känns givet, och med detta års goda resultat av nyårslöfte så känner jag mig sjukt laddad. Har jag klarar att vara snusfri i 1 år så grejar jag dethär med. Boken är grym btw och jag rekommenderar den redan fast jag knappt kommit halvvägs.

När jag var på gymmet idag visade dom Victorias secrets fashion show på tvn medans jag cycklade mina 30minuter. Kan ju säga att se på det medans man träna gav mig motivation så det räckte och blev över. chips är inte så gott ändå och det är det enda begär jag har kvar.
Jag känner mig lika väl förbered för detta som jag var för å sluta snusa förra året. nertrappningen var en succé då, så jag hoppas den funkar nu med.



Nyårslöfte 2013: Dags att bli smal!! !!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0