förkyld, igen!

suck, nu är jag förkyld igen. Jag hinner träna 1 eller 2 pass sen blir jag förkyld. Så jäkla irriterande, igår trorsade jag snoret och min onda hals och gick å träna ändå. Vaknade nu med mycket värre förkylning än igår. Jag blir så less, nu ger jag upp, nu får sambon beställa nå grejer från sin tränings sida så min kropp orkar med å träna. Bäst för den att den är frisk på onsdag, för från och med tisdag äre slut på allt fåneri. Kommer väga och mäta mig på måndag sen ta måtten och vikten hm, varannan vecka. Hade jag haft mer än 10e kg att gå ner hade jag kunna gjort det varje vecka. Men tror att resultaten blir för små på 1 vecka för å vara värd att notera.


Fortfarande samma problem med nyår, inga planer och ingenstans å vara. Fiiiifaaaan vad kul. Jäkla skitdag detdär, har aldrig gillat nyår men nu när sambon skulle fixa detdär för att han tycker nyår är sååå kul var jag ändå taggad för å parta. Nu verkar det bli nada iaf, typiskt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0