Miss Li

Är hon inte ljuvlig? Vet inte om fler än jag har pensionärsvarning och kollar på så mycket bättre på lördagar. Men Miss Li´s medverkan där har fått mig att älska henne. Tycker hon är underbar, verkligen.
 
Hon och Lars Winnerbäck har gjort en av dom finaste svenska låtar som finns, "Om du lämnade mig nu", med en av dom bästa svenska textraderna på som finns.


"jag skulle andas i det tomrum som blev över
om du lämnade mig nu"

 
Finafina Miss Li(och winnerbäck med för den delen), hade jag varit en festivalmänniska hade jag åkt och lyssna på dig direkt. Men nu får jag nöjja mig med spotify istället.
 
Nu tar jag med mig min kärlek och åker på julmiddag med julshow med resten av min familj.
 
Have a lovely weekend


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0