ny vecka

Helgen susade förbi, förmodligen för att den var så jäkla bra. Julshow på fredagen, myskväll med tjejerna i lördags med god mat och vindrickning och igår bakades det pepparkakehus ute i häggan med brorsan och barnen. Mysmysmys, julen är ett enda jättemysande må jag säga.



I dag har det jobbats, tränats, tvättats och nu har maten lagats och ätits. Så ja denna dagen flög förbi den med. Idag blev det fläsk och grönsaksmix. Försöker hålla igen på kolhydrater där jag kan, går jäkligt bra och min mage är mycket gladare. Dock är inte lätt kesella det godaste som finns å äta till frukost. Men när man vant sig funkar det faktiskt.


Framstegen av träning och bättre kost är dock väldigt små. Mina extra kilon vill inte släppa, men bara å kämpa på. oavsett så är det ju alltid bra å äta bättre å röra sig mer.

nu ska jag gona med mina prinsar i soffan.

have a nice evening everybody !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0