Fullt upp

Jag och Ove startade upp dagen kl halv 10e imorse å gick en promenad. Sen blev det frukost/lunch på staden med en utflugen kompis som var på besök. Var trevligt, fick se fina bebismagen och träffa karln hennes. Trevlig som fasen var han. Nästa gång vi ses ha hon en liten bebis, spännande som tusan tycker jag. Lycka till önskar vi igen.

Tog oss en snabb sväng på stan, for å slängde lite skräp och handlade lite. Nu har jag och Ove varit ute på våran långa prommis i det fina vädret och ja vi känner oss skitduktiga. Verkligen. Mina sluta snusa kilo ska bort innan sommarn, punkt och slut.

Nu ska jag göra nån snabb avröjjning här och sen börja göra mig iordning för kvällens händelser. Först middag hos sambons farmor och farfar. Sen födelsedagskalas hos världens bästa Emelie. Blir nog en bra kväll, det är vad jag laddar för iaf.

Näee skyndaskynda. Ha en fin lördag allihopa, Puss å Kram.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0