Måndag

Idag fyller lilla Ove 7månader, grattis grattis säger vi till dig bebis.



Just nu sysslar jag och min sambo med vårat dagliga nöjje, Big Brother!!! Detta program är outstanding i underhållningsyfte. Sen i vissa andra avseenden är det ju helt sjukt osv. Men underhållande,det är det.
Tycker dock det är märkligt hur vissa tjejer tänker. Dock gör alla sina egna val och det ståtr ju dom för.

Sen blir det sängen, 05.00 ringer kl å det är dags att bege sig till jobbet. Wiiihoooo säger vi om det. Tur att min sambo är duktig att kliva upp när det gäller jobb, annars skulle vi försova oss jämt. Jag håller fast i täcke å kudde så länge som möjligt, huga. 5 är förtidigt, punkt slut.

Näeee ha det bra hörrdenini!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0