OjOj

Blev visst en bloggpaus här. Va inte mening alls egentligen. Men har varit fullt upp hela helgen och även sen vi kom hem.

Min boyfriend drog med mig ner till sthlm för att fira att vi varit tillsammans i 1 år. Som en överraskning tom, han kan han, bara han vill så! Vi hade iaf en skitmysig och bra helg, och datorn hann jag inte med.


Sen har min städnojjesida vaknat till liv så på förmiddagarna innan jobbet har jag farit runt å rivit å slitit i det mesta här hemma och jag ser framför mig att nångång under nästa vecka kommer hela lägenheten var kliniskt ren. Håller just nu på å tvätta överdragen till soffdynorna, jag är helt till mig medans sambon är otroligt skeptisk.

Han är sjuk oxå, karln. Verkar jobbigt dedär, å vara karl och förkyld. Tur att jag tar hand om honom bra säger han. Mm visst säger jag och märker knappt att han är sjuk. 


Vi har varit på långprommis varje dag denna veckan jag och Ove, i sällskap med min kära bror. Mycket trevlig. Idag var bror, hans sambo och Frank( deras vovve) med och gick. Blev en 50minutare. Jävlar vad duktig jag och Ove tycker vi är.

Dock går det segt å bli av med sluta snusa kilona. Det gick väldigt snabbt å dra på sig dom, men å bli av med dom är fan ett projekt. Jag tycker fasen jag har dragit ner på matintag å snaskintag å allt hur mycket som helst. Plus promenader. Men jaa det är bra många kilo kvar innan jag är back on track. Skulle ju va skönt å inte bära omkring på massa extra i sommar. Jaja vi får börja ta i med hårdhandskarna annars.

Nu blir det off to work. Ska ta igen för missad tid framöver. Ha en fin dag allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0