Renovering

Jag och min sambo har som renoverat litegranna sen vi flyttade till denna lägenhet för ca 9 månader sedan. Jag har jäkla mycket före bilder på allt men lite sämre med efter bilder. Tänkte iaf visa hur det blev när vi tog och fräschade upp trapphuset i denna hyresfastighet.

Före





Fagert va, med dendär härliga laxrosa färgen? Näee det tyckte inte vi heller så vi tog oss ett snack med hyresvärden(min pappa) och han gick med på att låta oss måla om.

Efter


(dendär vita fläcken är bara en reflektion från kameran haha, vi ha inte kladdat så mycket) 



Vi är rätt nöjda, eller väldigt nöjda om man får säga så. Om man jämför med de innan så finns det inga begränsningar av hur nöjda vi är haha.

Nu ska jag gosa ner mig i soffan med sambo och jycke och invänta big brother. Imorgon blir det veterinären med mr H för å tömma hans blodöra. Skönt för han, måste ju göra ont som fasen dedär.

Trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0