Schampooo

Igår beställde jag nytt schampo och balsam åt mig och min mami.
Jag är en riktig Redken sucker och skulle i nuläget inte kunna tänka mig å använda nåt annat schampo. Jag har provat väldigt många olika märkesschampon, väldigt många. Men redken är överlägset bäst. Tro mig. Vill man att håret ska vara starkt å friskt å fräscht å är villig å betala några kronor mer än för vanliga schampon så använd redken. Ni komma aldrig kunna byta sen.

Jag har provat dom flesta redken schampon beroende på vad jag är ute efter, men ett bra allround schampo är
redken all soft


 
(Bild från beautyplanet.se)

Jag beställer alltid från beautyplanet.se. Dom levererar grejjerna snabbt och har bra priser.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0