Tacos

Igår gjorde jag tacos till middag, vilket resulterade i tacos matlådor idag till lunch. Som jag skrev i tidigare inlägg är jag väldigt trött på morgonen, så det är min sambo som packar det vi ska ha med oss, tex lunch å sånt. Givetvis har jag gjort iordning allt kvällen innan, men ändå han som ser till att vi faktiskt får med oss det.

Imorse var inget undantag, när jag borsta tänderna så fråga jag om han kommit ihåg å packa ner brödet. Vilket det visade sig att han glömt så han gick å hämtade det. När vi kommit halvägs ner till jobbet slås jag av tanken, vafan gjorde han i frysen när jag bad han hämta brödet. Jag syftade på tacosbrödet vilket vi definitivt inte hade i frysen. Varvid jag frågar han, "när jag frågade om du tagit med brödet, du förstod att jag menade tacosbrödet då va?" till svar får jag ett högt "nämen vad fan".
Han hade alltså gått in i köket å tagit med sig en förpackning hennings formfransk eller rostbröd om man så vill. Så idag till lunch blev det, tacoköttfärs, grönsaker, dipp ost och just precis, rostbröd.
Inte som jag hade tänkt det men det gick ner, min sambo tyckte det var dom godaste jävla mackor han ätit hävdade han. Jag tror det kan ha varit en lite grejj för att täcka sitt misstag iofs, men ändå.

Nu ska vi glo på asterix och obelix å invänta big brother, hade bra hörrni!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0