resultat v.14

Börjar det bli tjatigt? Har några kg kvar till målet som är 50 blankt och för min egen motivations och mitt minnes skull kommer jag fortsätta uppdatera om dethär tills jag är klar :-)
Nu kan det nog dröja längre mellan uppdateringarna om viktnedgången. Vi får tillträde till vårat hus på fredag och kommer börja renovera direkt. Så träninge kommer nog sättas lite på sidan den med även om vi ska försöka hinna med den oxå några gånger i veckan. Men jag komma uppdatera men kanske inte på dagen om 2 veckor. Istället blir det ju mer utrymme för hus och renoveringsuppdateringar!

Resultatet då?

vikt vid start:


vikt idag:


måtten:
idag/start
Bröst 80cm/84cm
mage 76,5cm/87,5cm
rumpa 92cm/97cm

på frågan om jag är nöjd med resultatet är svaret nej, jag önskar ju givetvis att det gått så mycket snabbare.
Men jag hoppas att mitt val att inte svälta ner mig i vikt utan äta bra och motionera mycket ger mig ett mer hållbart resultat när jag väl är klar.

Snart äre dags för veckans 2a av 4a inbokade möten som jag har. Sen blire en snabbis på stan innan det är dags för träning och sen jobb. Så lite smink och lite lättfil och hallon kanske vore på sin plats.

Trevlig onsdag hörrni!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0