sömnlöst!

va nyss ut med mina små doggisar, det snöar lovikavantar, kanske det juligaste snöfallet som finns. Mitt hjärta svällde lite av all julstämning jag fick!

Imorgon är det back to reality som gäller med uppstigning 05.00. Suck!!!!
Min sömn vill inte infinna sig och jag vänder och vrider på mig tusen varv istället.
Tankarna går på högvarv sånnahär gånger, why?

2013 har verkligen varit ett bra och omtumlande år, men nu vill jag fortsätta på det spåret och inte falla tillbaka i nån jäkla lunk.
Jag önskar att endel saker bara kunde hända nuu, fast samtidigt känns det som att det aldrig kommer hända.
Jag blir frustrerad och stressad av å vänta men samtidigt kan jag inget annat göra.
Blääää för alla tankar, usch å fy!!!
ska vi göra si, kommer det bli så, hur ska vi klara det, on and on.
Sömn vore bättre, mina 3 pojkarna sover redan å snarkar. Skulle vilja göra dom sällskap. Måste bara få kudden bekväm, täcket rätt, finna rätt sovställning osv! Insomningsproblem uuuu suck!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0