måndag

Det känns som min hjärna går på repeat just nu. Samma sak snurrar runt runt, tänk om, hoppas hoppas, vänta, vänta, Frustration!!!!

Vi försöker och kollar och ringer och grejar, tänds 1 ljus så fastnar vi vid nästa. Jag vill framåt nu, klara besked å raka svar.

Det är bara ett hinder kvar nu så är vi med i matchen. Så kan vi bara få hoppa över det nångång så vi åtminstone får vara med.

Tänk att man kan fastna så för något, jag är förvånad själv. Jag är en velig människa som alltid är osäker å har svårt med beslut. Nu bestämmde jag mig direkt.

Jag ska hoppas lite mer, vi skulle fått svar idag. Det har vi inte fått, det borde komma imorgon. Så till dess kan jag hoppas, sen får vi förhoppningsvis veta!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0