problems problems

Jag har fullt upp med allt möjligt just nu, bland annat håller jag och mini me på att fräscha upp tvättstugan. Ska visa före och efter bilder imorgon när vi är klara!!
Sen jobbar man ju och står i som vanligt, plus att huvudet är sprängfyllt med tankar,funderingar och förhoppningar om diverse saker.

Jag har fått ett problem vad gäller min diet. Jag har problem med dubbelslag på hjärtat, väldigt obehagligt men enligt läkarna ofarligt av dom dubbelslag som visats på ekgt.
Jag slutade iaf dricka coco cola pga dethär därför det kan göra så man får dubbelslag pga koffeinet och sockret. Jag har faktiskt fått bort det nästan helt och på 1 år har jag haft lite problem vilket är väldigt skönt. Där till problemet, jag hade nästan fått bort det tills jag började lchfa. Nu har jag fått magkatarr och också just dubbelslag på lillpumpen igen.
Dilemmat blir ju att jag inte har gått ner allt jag ska och därför säkert skulle behöva hålla på 8a veckor till efter onsdag. Men uppenbarligen mår inte min mage och kropp bra av detta vilket gör att det känns dumt att fortsätta.
Samtidigt som man tänker att, vem fan mår bra när man försöker gå ner i vikt och dietar.

problems problems, nu ska jag slänga iordning matlådor och sen sova med mina grabbar.
Imorgon är en ny dag så får vi se vad den bjuder på!!!


Kommentarer
Maria

Åh vet hur det känns med hjärtat. Har också arytmi, men ofarligt enligt läkare.. Mår du inte bra av det så ska du givetvis inte fortsätta! Tror du fixar det ändå bara du äter medvetet :)

Kram :))

2013-02-21 @ 22:33:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0