resultat time v.6

Jaa då ska vi se då om det har hänt nåt domhär 2veckorna. Hänt saker har det givetvis gjort, som är mycket viktigare än detta men vi börjar väl med det här.

Vikt vid start:

Vikt idag:




Så 3,4kg är borta nudå, jag hade nog önskat mig mer vid dethär laget men ett resultat äre ju iaf

.Så vare ju måtten med, vilket väl egentligen är det som räknas. Mitt mål är att komma i mina kläder och att dom ska sitta bra igen. Inte nödvändigtvis just 50kg, men det är vad jag vägde förut så därför är det målet.
   Måtten:
Idag/Start
Bröst: 82,5cm/84cm
Mage: 78cm/87,5cm
Rumpa: 94cm/97cm

Sådär har vi hela resultatet hittills. Jag är inte nöjd, men det har ju ändå hänt nåt å det är jag glad för!

Jag har massa andra saker som tar upp mina tankar just nu. Så vi håller tummarna och hoppas allt vi kan. Ibland har man ju turen med sig och jag hoppas det är våran tur nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0