resultat v.8

nu har 8a veckor gått och jag börjar vänja mig vid att inte äta kolhydrater. Samtidigt som jag längtar tills jag är klar så jag kan börja lägga in lite kolhydrater igen.

Resultatet då efter 8a veckors kämpande?

vikt vid start:



Vikt idag:



så 4,1 kg är borta och det känns bra men segt. Känns skönt nu när Härnösand tinar fram under all snö så jag och easy tone skorna kan ut och gå igen!

Måtten då, inte mycket att jubla för men kan man väl inte räkna med vi så små viktminskningar heller.

Måtten:
Idag /start
Bröst : 82cm/84cm
Mage:77,5cm/87,5cm
Rumpa: 93cm/97cm

Thats that och roligare än så blir det inte idag. Tankarna fylls med så mycket annat just nu som är viktigare. Blire måt att berätta kommer jag göra det så snart som möjligt:-)


Kommentarer
Anonym

Hur lång är du? :)

Svar: Jag är 1.63 :)
AgnesElmin

2013-03-02 @ 20:29:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0