skit dag!

usch vad jag är less på detta nu. Kroppen reagerar inte som jag vill, jag mår skit, jag har tappat all ork och all kondition plus att min lust till nånting överhuvudtaget försvunnit.

Jag fuskar aldrig, jag är verkligen stenhård. I lördags när jag hade min födelsedagsfest åt jag en minitårtbit plus två små mackor. I övrigt har jag fuskat nada på 5 veckor och uppnått ungefär 0 i resultat.

Jag har bestämt mig nu, jag ger dethär 3 veckor till (då har jag hållit på i 8 veckor) får jag inget resultat fram till dess är det inte värt å må såhär. Då får jag prova nåt annat.

Ser inte fram emot att väga och mäta mig nästa onsdag, men det är iaf nästa hållplats för å se om det finns minsta chans att dom sista ansträngningarna med denna diet kan funka.

Jag vill även tillägga att får jag resultat kommer jag fortsätta så länge det behövs. Men å slita utan å få nåt resultat alls äre fan inte värt. Då får jag leta rätt på nå annat som kanske funkar på min kropp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0