1 vecka

Japp, nu har jag kört på detta i en hel veckan. Känns sjukt mycket längre, livet utan kolhydrater är en omställning och även fast jag gjort det förut äre lite jobbigt. Jobba natt, träna och inte äta kolhydrater är faktiskt inte as glamouröst.

Men jämför man med förra gången jag gjorde detta så går det som en dans. Nertrappningen funkade finemang och det är mitt starkaste tips till er som vill sluta med nåt. Funkade utmärkt med snusen, och känns som det funkar rätt bra nu med. Återstår dock att se såklart.

Inge resultat denna veckan. Eftersom jag inte har mer än 10e kg att gå ner så blir resultaten för små på en vecka. Så vi väntar en vecka till med det. Bjuder på en bild istället.
Dagsformen:







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0