Dålig dag

Idag är en sån dag när jag känner att det fan inte är värt å fortsätta ens då det inte hänt något på denna vecka jag ha hållit på.


Jag släpade mig iaf ut å gick med Ove i 50min och drog och gymmade med sambon som vanligt. Men idag känns det hopplöst. Sambon peppar mig och säger att det kan ta lite tid i början. Jag vet och jag ska inte ge upp. Men idag kändes allt skit.

Så fick jag ett sms där det stod att min klänning som jag ska ha på min och mamsens fest hade kommit. Å där vände denhär dagen till nåt fantastiskt. Den är så fiiin å jag vill ha på mig den jämt. Bästa klädköpet på flera år ♥




Nu ska jag välta omkull mig i soffan och ladda för nattens jobb. Yiiihaaaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0