Förberedelser

Om 3 helger ska jag och mamma ha fest för å fira att vi fyller 25 respektive 50 år. Planerna ha varit relativt klara i flera månader och är nu inne i slutfasen. Igår var vi i birsta och köpte dekorationer och idag var vi hos min moster och planerade med henne.




Jag börjar känna mig riktigt redo då både min och sambons outfit är införskaffad. Köpte en så jäkla fin väska igår som jag längtar så mycket till jag kan börja använd.


Börjar längta mycket nu vilket är farligt för då får man så stora förväntningar att det brukar bli en besvikelse. Så jag försöker hålla mig lugn och sysselsatt.


Sambon partar å jag pysslar med placeringskorten, duktig tjej va?





Nu är siktet inställt på 2 februari.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0