resultat vecka 2

ja då har jag hållit på i 2 veckor, känns varken lättare eller svårare nu än det gjorde förra veckan. Det svåraste är fortfarande frukost men jag har tre olika saker jag äter och det funkar. Antingen äter jag en halv- en avokado eller uppstekt ägg och tonfiskröra eller kesella/fil med micrade bär. Det sistnämnda funkar utmärkt som gotti när suget smyger sig på:-)
Nu till resultatet då:
Vikt vid start:
 
 
Vikt idag:
 
 
Framåt går der ju. Eller neråt om man så vill. Några mått antar jag att det inte är nån mening att ta när vikten minskat så lite. Men vi gör det ändå bara för sakens skull.
 
           Idag:     Start:
bröst : 82 cm / 84cm
mage: 82, 5 cm / 87, 5 cm
rumpa: 96 cm / 97 cm
 
Nu äre dags för tonfisk å ägg å sen en promenad med Ove innan jobbet. Gymmet får vi hoppa idag då jag börjar bli förkyld. Igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0