resultatdags v.4a

30 dagar har jag hållit på nu och jag tycker det går bra. Det är jobbigt att vara stenhård men samtidigt vet man ju att om mam fuskar så tar allt mycket längre tid.
Dags för Resultatet då?

Vikt vid start :



vikt idag :


så 2, 5 kg på 30 dagar. Det får jag nog va rätt nöjd med. Speciellt nu när jag inte kunnat träna på 1 vecka pga förkylningen.

Måtten då?

idag/start
Bröst: 84cm / 84cm
Mage: 80cm / 87, 5cm
Rumpa 95cm / 97 cm

Mina bröst har vuxit sen förra mätningen. Tror dock det mer beror på nuvarande pms och svullnad men ändå. Dags mått är dagens mått.
Nu äre tid för städning. Även om jag inte får nå besök imorn så äre ändå min 25 årsdag å då vill jag att det ska va fint.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0