update

Ojoj ibland flyger tiden iväg. Det har den verkligen gjort denna vecka då det varit fullt upp. Försökte träna i måndags å tisdags men blev besgrad igen och är nu i full färd med förkylning 119 det senaste halvåret.

Idag blev det jobb fram till kl 13 och nu har jag och Ove gjort helg men sambon får jobba även imorn. Duktig kille.
Själv åker jag till mamsen och gör dom sista förberedelserna för festen nästa helg. Hoppas det blir lyckat nudå bara. Så mycket som jag längtat, donat och grejjat inför dethär. Aaah

På onsdag äre resultatdags igen, hoppas det hänt nå mer med cm.na. Vikten vet jag hur det går med för det smygkollar jag ibland. Ni får oxå veta, på onsdag. Lchf är en barnlek då man väl bestämt sig, tråkigt äre men det funkar och som det verkar ger det bra resultat snabbt.


Nu äre dags för en liten sväng på coop och sen hem och städa. Lördagsnöjjen när man blir så gammal som mig!

Trevlig Helg på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0