längtar

Igår hade jag en väldigt trevlig lördagkväll tillsammans med mina fina tjejer, med mycket prat, lite vin och god mat. Det måste verkligen göras oftare.
Nu vaknar jag till en solig söndag. Jag älskar att se ut genom fönstret i vårat sovrum och mötas av sol. Känns som hela dagen är räddad bara av det.

Nu till det jag vill säga med dethär inlägget. Jag har ju skrivit några kryptiska inlägg här tidigare. För er som inte fått veta, hört av någon eller listat ut så är det ju såhär:
Vi har köpt hus!!!!!! så om allt går enligt planerna så flyttar vi om 1 månad. Det längtas en hel del till det nu kan vi säga. Det känns väldigt overkligt och som att 1 månad är väldigt lång. Så jävla glad, nu hoppas vi bara att allt går som det ska. Då får vi bo i hus om 1 månad :) :) :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0