lördag

glömde som bort å uppdatera i onsdags angående resultatet efter en vecka så vi kan ta det nu istället.
I onsdags när jag vägde mig sa vågen detta:





vilket betyder minus 0,5 sen veckan innan vilket jag är nöjd med. Får se vad vågen säger mig på onsdag, jag hoppas på mer minus men jag vet att ju mindre vågen visar ju svårare blir det att få resultat.
Vilket betyder att jag måste kämpa hårdare och hårdare för varje vecka. Får se hur de går nu med flytt och renovering och allt. Det ska gå och jag ska lyckas, om det så tar 20 veckor till så ska mina kläder börja sitta bra igen och smaljeansen ska på.

Nu blir det Morgonpromenad med Ove, hoppas solen vill va med oss idag. Har inte kollat ut än så det blir en överraskning.

Trevlig helg på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0