"resultat v.10e"

Jaa 10e veckor har jag hållt på, 10e veckor. Känns som ingenting nu, känns som 10e veckor till vore hur simpelt som helst. Missförstå mig rätt, sugen på saker är jag fortfarande, som pasta och chips å lite sånt. Men jag har inge problem att hålla mig borta från det, det går bra.
Resultatet då? Jaa nu har jag nått dit man alltid nångång når, där det stannar av. Ingen viktminskning på 2 veckor, och cm ligger rätt stadigt kvar på samma som sist. Svintrist tycker jag men jag var samtidigt beredd på att det skulle ske. Min kropp tycker 56 kg är bra och vill därför ligga kvar där. Men vi är ju inte överens där jag och kroppen så därför äre nu dags växla upp även här och gå in på slutspurten. 4a veckor på prov för att se vad som händer( även för att ha ett mål i huvudet att jobba mot, såååå mycket enklare då). Jag gör en uppdatering nästa vecka för att se om den första veckan gett nåt resultat. Wish me luck, sista biten är alltid värst men det ska gå dethär också.

Nu blir det gymmet, sen coop sen jobb. Life is wunderful!!!! Älskar våra rutiner och att vi vaknar och somnar i tid, känns att man mår mycket bättre nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0