resultat v.12

damdamdaaa, och äntligen sa vågen nåt som gjorde mig glad. Inte nöjd, men glad!

vikt vid start :





Vikt idag:


halvägs hörrni, halvägs!!!! så jäkla glaaaad. Minns ni att jag sa att jag skulle fira med en rostmacka när jag gått ner 5kg? Nu har jag gått ner 5,3 kg så idag blev det en rostmacka till frukost. Så jävla gott!




Måtten har jag inte tagit men ska göra det om två veckor till å då hoppas vi att det ha hänt något mer där med. 10cm borta på magen är ändå jävligt bra hittills tycker jag, men behövs helt klart några till!!!

Nu blir det promenad med vovven i solen, gymmet står vi över igen för guess what? Jag är förkyld, blir lång promenader under påsk sen på tisdag är jag back on track igen. Då ska även mamsen börja träna, ska bli så kul.

Trevlig onsdag, min känns himla bra just nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0