återvunnen fritid

Nu när körkortet äntligen är fixat så har jag helt plötsligt tid över på dagarna. Under tiden jag höll på med körkortet prioriterade jag bort träningen, så nu med tiden på min sida är det alltså träningdags igen.

Sååååå jääääääävla kuuuuuuul!!!




jag älskar faktiskt å träna, tycker det är så underbart å prestera. Belöningen är att jag känner mig duktig och mår bättre. Win win win alltså.

Under semestern slöade jag ner rejält, släppte matspärrar och tränade somsagt väldigt sparsamt.
Men nu är jag på gång igen, träning och låg kolhydratskost är det som gäller nu. För mig och min sambo.



Målet är en starkare kropp och en bättre hälsa. Känns så bra.

Så tänkte försöka uppdatera lite angående detta. Träning och mat. Men såklart livet i stort med.

Just nu äre plugg,plugg,plugg,jobb,jobb,jobb och renovering i den takt plånboken tillåter som gäller.

Fullspäckad höst och vinter med andra ord, och det känns riktigt bra!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0