Höst

Då får man väl säga att sommaren och likaså semestern är slut för i år. Å vilken semester sen, fy tusan vad bra vi hade det på kreta. Så mycket jag älskar denna ö med dessa underbara människor. Vi njöt verkligen i 2 veckor, längtade efter ove och våran säng gjorde vi men hade nån skickat ner det till oss hade vi stannat kvar ett tag till!









Så nu jobbar vi vidare mot jul och nästa semester. Hösten är så fin och härlig, jag älskar hösten. Jag har så många bollar i luften nu och det är mycket som käns kul och spännande! Så nu hoppas vi att jag hinner med allt jag håll på med och att denhär hösten åtminstone blir hälften så spännande som jag hoppas på!


Kommentarer
Jenny

Åh vad härligt det ser ut! Kul att se lite bilder! Kram

2013-09-14 @ 11:16:21
URL: http://hogakustenliv.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0