Barnmorskbesöka


Nyss hemkommen från BM och allt såg bra ut, järnvärdet har gått upp på en bra nivå igen, socker och blodtryck var bra även det.
Hjärtslagen på skruttis låg på ca 135/min och magen hade växt som den skulle och jag har hittills gått upp typ 17-18 kg. Suck, mycket vikt å extrakilon som ska bort nu sen. Men jag ser verkligen framemot att kunna börja träna och siktar på en comeback på gymmet efter nyår!





Nästa tid hos BM är den 8de september vilket känns jättelångt bort men egentligen är jättenära. Vi får väl se hur min kropp är då, kände igår när jag va ute å klippte gräsmattan att den börjar va lite sliten. Men förhoppningsvis klara jag även den sista tiden bra.

Å imorgon äre somsagt dags för värdering av huset, men just nu känns det totalt värdelöst då dethär jävla ashuset bjöd på ännu en käftsmäll igår. Just nu är jag så less på dethär huset, å känner så mycket frustration att man som säljare kan undanhålla en sånhär sak vid en försäljning. Fyfan vad dåligt gjort det är.
Det känns som att vi har gett upp nu å bara vill fixa denhär jäkla skiten å sen flytta! USCH Usch usch.

Nu ska jag ta tag i städning å röjning inför imorgon, å hoppas att mäklaren ändå kan ge oss så bra besked som möjligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0