Slutspurt

Nu får man väl ändå säga att vi är inne på slutspurten iaf, 24 dagar kvar till BF och ett näst intill färdigt bebisrum.
Är lite småpyssel kvar att fixa med men annars äre så gott som klart! Bilder kommer strax, jag lovar!
I köpväg är det mesta klart, saknar lite hygienartiklar och så men annars är nog det mesta i sin ordning! Det vi saknar nu, som väl såklart inte är en måste sak men en väldigt bra vill ha sak är babysittern. Hade det funnits pengar hade jag direkt klickat in på www.lekmer.se å köpt denhär: Chicco, Babysitter, Hoopla, Natural
Men kanske kanske att det går efter lönen i september, det hoppas vi på!
Nu ska jag återgå till städningen av köket, ha en jättefin onsdag allihopa!


Kommentarer
Sara B

Om du inte är så kräsen med hur den ska se ut och att det måste vara er egen så får du gärna låna vår babysitter så länge :)

Svar: Men du får ju en pluttis själv igen snart, så vill inte ta er babysitter å kladda ner den med hunddreggel å hund/ katthår å allt förbannat den skulle bli utsatt för av våra djur ;-) Jättegulligt av det å erbjuda iaf, men jag skulle inte våga låna en sån sak av nån :-)
AgnesElmin

2014-08-20 @ 14:54:47
Sara

Haha gulligt :) jag köpte den för typ 80 kr på erikshjälpen så den är inte supervärdefull. Har dessutom två st ) hör av dig om du ångrar dig.

2014-08-20 @ 17:25:35
Märry

Pelin! Har en röd Pingu variant som bara står! Hojta till om du vill ha ;)

2014-08-21 @ 00:22:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0