v.36

Skruttis rum börjar ta form. Tapetseringen är klar, så nu ska jag sätta upp listerna och städa där inne. Sen in med möbler och grejjer, när det är färdigt så kommer bilderna. Så det bli nog efter helgen nån gång.
 
Var hos barnmorskan idag och allt såg bra ut, skruttis hjärtslag låg på 145 slag/min och hon har sjunkit ner en bra bit i bäckenet och fixerad var hon redan vid förra besöket. Hon är alltså redo att komma ut när hon känner för det. Det är snart bara 1 månad kvar till BF, vi får väl se om något av det gissade datumena blir det rätta, spännande spännande. 
 
Sen är det även dags att ta tag i förlossningsväskan. Min sambo känner att vi har all tid i världen på oss, men dom rekomenderar att börja packa och fixa nu så man kan släppa det sen. Så jag ska bara fixa nån väska att packa i så ska jag ta tag i det med. Haha så börjar väl om typ 3 veckor eller så, när allt annat är gjort ;-)
 
Barnvagnen ska vi ner å hämta någon dag i veckan oxå, förmodligen till helgen. Ska bli så kul även fast den inte är helt komplett nu då vi får själva liggkorgen i september. Men det funkar iaf då vi får låna en mjuklift fram tills dess! 
 
Och om någon upplever det som att vi är jävligt osociala och upptagna jävlar fram över så beror det på att dom kommer å värderar vårat hus om 2 veckor, så fram till dess måste all jävla skit fixas. Så vi har det vi gör kan man säga! Håll tummarna för att vi får ett bra besked från henne, det vore så bra å få lägga om lite lån å grejer så månadakostnaden lättas lite iaf! 
 
Nu ska jag sätta fart, huset fixar inte sig själv!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0