v.38

Söndag och idag klev vi in i v.38. 20 dagar kvar till BF eller 3 veckor om man så vill. Det är heeelt sjukt vad tiden gått fort. Jag är så tacksam å glad att min graviditet gått så bra som den gjort hittills, nu håller jag tummarna för att dom krämpor jag har inte blir mycket värre och att vikten inte ökar mycket mer innan lilla skrutten kommer ut.

Vi grejar oss tokig i huset denhär helgen för husvärderingen på Tisdag. Så jag tror fasen i mig att jag ska gå runt på en fototurné på Tisdag och knäppa kort så ni får se vad vi har åstadkommit här hemma! :-)

Kommande vecka är typ fullbokad varenda dag. Men sen from ännu nästa vecka så ska jag och min stora kärlek varva ner, och börja förbereda oss riktigt på vår lilla skrutts ankomst. Marcus semester börjar ÄNTLIGEN om 2 veckor, som jag har längtat efter det och han med såklart.

Nu ska jag kliva upp, göra alla morgonsysslor och sen fixa frukost å så innan vi drar igång sista passet i huset för denna veckan. Imorgon och på tisdag blir det städSM här hemma men sen efter det ska både vi och huset få vila från vidare renoveringar å grejer ett tag. Hoppas vi!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0