Pausa

oj vilken bloggpaus jag tagit 
Jag ska bättra mig jag svär.
Jag har bara fullt upp med livet som vanligt, plugg å jobb å hus å djur å vänner nångång ibland med.
Jag hoppas på å komma i fas inom en snar framtid och då ska jag skärpa mig rejält, är planen iaf.
Förövrigt längtar jag tillbaka till kreta så det skrållar i hjärna på mig. Men då vi måste hålla i pengarna inför kommande giftemål och husliga åtgärder får resandet ligga på hyllan tills efter vi gift oss åt minstone. Men drömma kan man å kreta är verkligen ön i mina drömmar tom min flygrädde hemmakära fästman säger att han vill tillbaka.  Gott betyg kreta, nästan topp skulle jag säga!
Nu dags för work,
På återhörande!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0