Babyshower

Igår när jag å hjärta satt å mös i soffan och jag var lite ner för att han skulle åka å jobba ett par timmar extra så knackade det på dörren. Utanför stod ALLA min underbara tjejer, som hade planerat och ordnat en babyshower för mig.
Jag blev så chockad att jag inte ens klev ur soffan.
Jag hade verkligen inte misstänkt nånting och min sambo har inte gett mig en enda hint eller aning om att nåt va på gång!
Blev en sån jäkla mysig kväll och jag är så glad och tacksam.











Fick en blöjtårta som innehöll både lite kläder, en snutte, en liten nalle, en tutte och givetvis massor med blöjor, ett babynest, dom gjorde en gipsavjutning av min mage och dom bjöd på tårta och annat gott.

Jag är fortfarande så himla överraskad och glad, tack allihopa det va verkligen så himla snällt och roligt gjort! Ni är verkligen bäst <3 <3 <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0