Skötväska


Jag vaknade vid halv 3 inatt och kunde inte somna om. Låg å kikade Facebook och sånt, såg reklam att www.babyshop.se hade rabatt på skip hops skötväskor just nu.
Så inatt klickade jag hem än skötväska, och åh vad jag längtar tills den kommer.


bild från http://m.babyshop.se/duo-deluxe-cherry-bloom/p/12601



Tack Maria och Sara J för tipset om dessa skötväskor och tack facebook för reklamen om rean. En sak mindre att ordna och en sak till att stryka från listan.

Var på birsta i Onsdags med världens snällaste mamma som köpte en mjukisdress från peak till mig, så nu har jag även det klart! Känns så skönt å ha en fin mjukisdress jag kan ha efter förlossningen och första tiden hemma medans kroppen återhämtar sig. Tack tack tack, jag har verkligen världens bästa föräldrar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0