Torsdag

Här är den uppdaterade listan på vad vi har införskaffat och vad som saknas. Börjar se rätt bra ut eller hur? :-) Stort tack till mina svärföräldrar för bärselen och mina tjejkompisar för babynestet, så iovärderligt och snällt av er allihop!!!
 
Babybay säng, madrass, spjälskydd Klart
 
Påslakanset, underlakan och madrasskydd Klart
 
Skötbord Klart
 
Babyskydd Klart
 
Barnvagn Brio Smile duo vagn Klart 
 
Åkpåse Klart 
 
Möbler till bebisrummet Så gott som klart
 
Badbalja
 
Bärsele Ergo Baby klart (tack svärmor och svärfar för det <3 )
 
Babynest klart (tack tjejer <3 )
 
Babygym Klart
 
Blöjhink Korbell Klart
 
Skötväska klart
 
Tapeter/färg till bebisrummet Inköpt, är bara tapetseringen och målningen jag ska hinna med nu så.
 
Diverse:
 
 
Nappflaskor har införskaffat 3 st
 
Kläder i storlek 50-56 har nog så vi klara oss, men kläder kan man ju alltid köpa mer av
!
Nappar Har 4 i minsta storlek så fler kan ju införskaffas, men vi har en början.
 
Nagelvårdskit Klart
 
Hygienprodukter
 
På måndag ska jag till barnmorskan och då tror jag dom ska kolla om skruttis lagt sig till rätta än. Ska bli spännande å få veta om det är så eller ej, för jag själv tycker inte det känns som liten ligger i "rätt position" än iaf.
Vi får se på måndag helt enkelt.
Nu ska jag gå och göra ett sista ryck i tvättstugan för idag, sen är nog mitt arbete där nere näst intill klart.
Bara sambons jobb kvar!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0