v.33

Idag går vi in i vecka 33 och har 55 dagar kvar till BF. Helt sjukt vad tiden går snabbt, hur jag ska hinna bli klar med tvättstugan, barnrumsrenoveringen och renoveringen av möblerna som ska in i barnrummet på den tiden är för mig ett mysterium. Men jag måste ju hinna så på nåt vis ska det gå!!!

Värmen är tillbaka, mina hundar är helt slut och mina ben och fötterna är rätt svullna å trötta dom med. Jag hoppas på lite svalare väder framöver för å va ärlig.

I övrigt mår jag bra, inge värre krämpor ännu. Har jag klarat mig såhär långt så får jag fasen va glad även om det dyker upp nå besvär nu framöver. Den lilla tid som är kvar är inget å gnälla för helt enkelt!

Dags för ett ryck i tvättstugan, hejåhå!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0