v.34

Var hos barnmorskan imorse, fick träffa en för mig ny barnmorska då min har semester nu. Hon va supergullig och duktig så det gjorde verkligen ingenting utan det kändes bra ändå.

Jag hade bra blodtryck, skruttis hjärtslag låg på 130slag/minut ca och magen hade typ inte växt något och låg på ca 31,5. Får se hur det ser ut nästa gång med det.
Hon kände även hur vårt lilla hjärta låg och huvudet är neråt, nersjunken en bra bit i bäckenet och är fixerad. Så startläget är iaf intaget, nu ska det bara växas klart och så ska skruttis bestämma sig för å komma ut. Får se hur länge hon vill va där inne, vi har många gissningar på den 20de september så kanske blir det då, Spännande å se!! Äre någon som fortfarande inte har gissat men vill göra det, så kommentera eller säg till bara så tar jag med det i listan! :-)

Min fästman har nyss åkt på jobbet så nu tänker jag vila en stund. Sen ska jag börja tömma skruttis rum så jag kan måla och tapetsera och göra iordning där sedan! Borde va klar innan veckan är slut, så håll utkik för då kommer bilder på resultatet! :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0