80 dagar

Jaa nu är vi nere på ynka 80dagar till BF. Känns helt sjukt att tiden gått så snabbt, tyckte nyss det var 150 dagar kvar och det kändes som vi hade all tid i världen på oss att bli klar med allt! Då vi har så mycket kvar å göra borde tiden gå rätt snabbt, tror denhär sommaren kommer flyga förbi faktiskt. Hoppas jag och kroppen håller ihop och mår så bra som möjligt hela vägen, då kommer absolut denhär "sista" delen gå fort den med.





Imorgon ska vi åka å kika på tapeter och färg till skruttis rum, längtar så tills jag får hem det och kan måla och tapetsera och greja där inne, sååå roligt!!!

Iövrigt har vi inga storslagna planer denhär veckan och jag hoppas den blir relativt lugn. Ska försöka ta vara på min sambos enda semestervecka för sommaren så gott det går. Han är så underbar så han jobbar hela sommaren och tar ut sin semester i september, så förhoppningsvis om skruttis inte stannar allt för länge i magen så kan Marcus va hemma 1månad tillsammans med oss, känns så bra!

Nu ska jag masa mig ur sängen å förbereda nån frukost till min kärlek och ta mig an det dagliga morgonplocket!

Ha en fin dag allihopa! :-)


Kommentarer
Sara

Så mysigt att vara hemma tillsammans första tiden <3

2014-06-25 @ 21:42:13
URL: http://Sawja.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0