Det tar sig

Skickade nyss in dom sista uppgifterna i servicekunskap, enda som är kvar där är en muntlig examination som görs via Internet å sen är den kursen helt klar. I information och kommunikation har jag två mindre uppgifter kvar som jag borde bli färdig med under veckan och i Svenskan är jag så gott som färdig. Kanske behöver komplettera med något lite men inge större grejer. Kursen till hösten är sökt och ja, mitt sommarlov startar alltså om senast 18 dagar, hurra för det!!! Äre något jag är stolt över är det att jag tagit tag i pluggandet och att det faktiskt går bra!!!!!

Igår var vi i birsta och kollade på den vagn vi tidigare tittat ut på internet, testade den, bokade den och jag betalade även handpenningen. Så fyra veckor innan BF kommer den till babyproffsen i Sundsvall så vi kan hämta den. Känns så jäkla skönt å ha det klart, tusen tack snälla mamma och pappa för det!!!

Babyskydd och skötbord är oxå fixat vilket vi tackar svärmor för som även köpt massa kläder och andra bra grejer till skruttis, tack snälla för det!!!

Säng, madrass, spjälskydd, åkpåse, diverse vinterkläder och vanliga kläder samt två nappflaskor och lite andra grejer är även det saker jag har fixat och kan stryka från listan. Det börjar alltså ta sig mer och mer vilket känns så jäkla härligt! :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0