Onsdag

 
Nu är jag äntligen klar med allt i skolan för denna termin, och jag har fått så mycket positiv feedback av lärarna så jag känner mig så glad. Det lönar sig alltid att ta tag i nya saker och utmana sig själv. Nu har jag ju en bit kvar till målet än, men förhoppningsvis leder detta till nytt jobb redan nästa höst. Så stolt över att jag kämpar på med pluggandet, det tänker jag vara! :)

Beställde nyss lite saker från lekmer.se så nu kan jag återigen pricka av lite grejer från listan till skruttis ankomst, så himla roligt/spännande/skrämmande/skönt och alla tusen miljarder känslor runt i kring.

Babybay säng, madrass, spjälskydd Klart
Påslakanset, underlakan och madrasskyddKlart, på rea å allt, nöjd!
Skötbord Klart
Babyskydd Klart
Barnvagn Brio Smile duo vagn Klart
Åkpåse Klart
Badbalja
Bärsele Ergo Baby ekologisk
Babysitter Chicco
BabynestTror mig kunna pricka av detta med, då jag fått en hint av en så snäll kompis att hon har fixat ett till oss!
Babygym Tro även här att vi har tur, skruttis farmor hintat om att hon har på gång nåt så det ser vi som klart!
Blöjhink KorbellKlart, beställde nyss, även den på rea dessutom!!
Skötväska
Tapeter/färg/golv till bebisrummet
Diverse saker till bebis som nappar, lite kläder, hygienprodukter osv.

Det närmar sig hela tiden, både med förberdelser och med tid. I skrivande stund har vi 87 dagar till BF, känns overkligt, och fantastiskt. 
Förhoppningsvis lyckas jag övertala min sambo att vi kan börja med bebisrummet denna månad, så vi får någon ordning på grejerna som just nu bara står inklämd i rummet tillsammans med massa annat skärp. Vore så himla skönt å få börja komma i nån form av ordning iaf, så man ser att det händer något.

Nu ska jag göra mig iordning för en sväng till Sundsvall, sen blir det hem och gosa med min då hemkomne och trötte sambo som vill ha mat. Ha en fin onsdag allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0