v.30

75 dagar kvar till BF och sambons sista semesterdag är idag, hans riktiga semester börjar den 8de september. Dit längtar jag!!!

Saker som måste fixa är tvättstugan där jag har all slipning, målning och golvläggning kvar.
När jag är färdig med det ska skruttis rum tömmas, å sen ska jag tapetsera hela rummet och måla taket. Jag har en del å sätta tänderna i alltså.

Tror 75 dagar kommer susa förbi faktiskt, eller iaf om min kropp håller ihop så går det nog undan.

Dom bekymmer jag har är fortfarande ryggen, som gör ondare å ondare hela tiden, men förutom den är läget fortfarande relativt bra. Jag tänker inte klaga förns jag verkligen har nåt att klaga över, säger det till min mamma å sambo hela tiden "jag är bara gravid, inte döende". Jag vet att det finns dom som har det riktigt jobbigt så att jag är glad att jag fortfarande mår så bra som jag gör.

Nu ska jag pussas lite med Ove sen försöka göra nå kreativit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0