Vaggvisor

 
Plugg SM hemma hos mig medans sambon jobbar, har lite kvar å bli klar med innan terminen är slut så jag har elden i baken känns det som. Men sen har jag sommarlov fram till Augusti och kan koncentrera mig på att iordningsställa hemmet inför lilla skruttis ankomst.

Vi lyssnar på vaggvisor varje förmiddag medans jag pluggar, mycket bra. Jag sjunger mycket, men bara för hundarna och sambon, som inte alls uppskattar det haha. Men jag kan bara inte sjunga för magen (som sägs ska vara stimulerande), det går inte. Så jag fixade en spotifylista som vi lyssnar på istället med mina favorit vaggvisor. Gör det ingen inverkan på skruttis blir ju jag lugn i alla fall haha!

Igår köpte jag det första blöjpaketet till skruttis också, kändes helt sjukt men bäst å passa på medans coop säljer blöjor för 1 kr när man handlar över 500kr. Men känns konstigt att handla, och man längtar ju ännu mer när man får hemma grejer som skruttis ska ha och så vet man att man har över 100 dagar kvar till BF. Men nånstans ska man ju börja så nu blir det bara mer och mer vilket känns både superbra och superläskigt. Men nu har jag i alla fall köpt det första blöjpaketet i minsta storleken så nu längtar jag ännu mer att få göra ordning skruttis rum så vi får ställa in å göra iordning alla saker där inne.

Nu återgår vi till pluggdimman och hundgoset, tills sambon kommer hem så vi kan mysa med han istället!!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0